CRM (Customer
Relation Management) kavramının günbe gün önem kazanmasıyla birlikte,
müşterilerle iletişim içinde olabileceği noktalar da çoğalmaya başladı.
Kiosklar sayesinde müşteriler istedikleri anda alışverişleriyle ilgili tüm
taleplerini karşılayabilirler, şikayet ve önerilerini girerek memnuniyet
çerçevesini genişletebilirler, böylece sürekli ve
yüksek kalitede hizmet sağlanır. Bunun dışında işletmenin kurumsal imajını
olumlu etkileyerek müşteri sadakatinin artmasına yardımcı olur. Kampanya
yönetimlerinde de aktif olarak kullanılan Kiosklar özellikle outdoor ve
büyük alışveriş merkezlerinde doğrudan hedef kitle ile etkileşim halinde
olan önemli bağlantı birimleridir.
Ayrıca
barkod okuyucu, termal yazıcı gibi ek aygıtların da entegre edilebildiği
Kiosk uygulamaları verimliğin arttırılması, efor ve dolaylı olarak maliyet
tasarruflarının sağlanmasında aktif olarak kullanılmaktadır. Müşterilerin
sinema önünde kendi biletlerini kendilerinin hazırlamasından, ürün
kataloglarının kolayca izlenmesine kadar birçok konuda otomasyonların
geliştirilebileceği bir platform olarak kurumlara marjinal fayda da sunan bu
araçlar firmamız tarafından en doğru biçimde değerlendirilmektedir.